.

Inregistrarea in registrul comertului mentiuni privind suspendarea temporara a activitatii sau reluarea activitatii societatilor comerciale

 

Vreau sa primesc ultimele noutati prin e-mail

 

Merg la lista de formulare

 

<< Modelul precedent   /   Modelul urmator >>

Manual politici și proceduri contabile - personalizat, editabil

Versiune noua - actualizat Ianuarie 2019

7 domenii de activitate + versiune simplificata

Plaseaza o comanda ...


NR. 32
Documente necesare pentru inregistrarea in registrul comertului a mentiunilor privind suspendarea temporara a activitatii/reluarea activitatii societatilor comerciale*:
1. Cerere de inregistrare (original);
2. Hotararea adunarii generale a asociatilor/actionarilor/decizia asociatului unic privind suspendarea temporara a activitatii sau reluarea activitatii societatilor comerciale (original);
3. Certificatele constatatoare emise in baza declaratiilor-tip pe propria raspundere pentru autorizarea activitatii
4. Declaratia-tip pe propria raspundere din care sa rezulte ca persoana juridica nu desfasoara la sediul social sau la sediile secundare ori in afara acestora activitatile declarate o perioada de maxim 3 ani;
5. La reluarea activitatii:
- declaratia-tip pe propria raspundere privind autorizarea functionarii;
- certificatul constatator emis in baza declaratiei-tip depusa la suspendarea activitatii.
6. Daca este cazul, imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original);
7. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxa judiciara de timbru, in original;
- timbre judiciare;
- taxe de registru;
- tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
NOTA:
􀀩 Copiile de pe actele doveditoare vor fi certificate pentru conformitate cu originalele sub semnatura, cu mentionarea in clar a numelui, de catre persoanele care, potrivit legii, pot intocmi si semna cererea.
􀀩 In cazul persoanelor fizice sau juridice nerezidente, actele se depun in original sau copii certificate si traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
􀀩 Solutionarea cererii revine in competenta judecatorului delegat care poate dispune administrarea si a altor acte doveditoare decat cele enumerate.
􀀩 Redactarea actelor, obtinerea autentificarii sau, dupa caz, darea de data certa, acordarea de indrumari pentru completarea corecta a cererii de inregistrare pot fi efectuate, contra cost, prin serviciile de asistenta din cadrul oficiului registrului comertului de pe langa tribunal.
􀀩 Formularele se distribuie la sediul ORC sau se pot prelua de pe Internet (www.registrulcomertului.ro/www.onrc.ro).
􀀩 Cererea de inregistrare, inscrisurile prevazute de lege si dovezile privind plata taxelor si tarifelor legale, precum si timbrele judiciare corespunzatoare, indosariate si numerotate, se depun de catre solicitant la ORCT direct, prin posta, cu scrisoare cu valoare declarata si confirmare de primire, sau prin mijloace electronice. Cererea transmisa in forma electronica va avea incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa, in acest caz urmand a se depune dovada achitarii timbrului judiciar.
􀀩 Inscrisurile a caror inregistrare, mentionare sau publicare se solicita la ORCT vor fi tehnoredactate de catre solicitant in limba romana, vor fi lizibile, fara stersaturi sau adaugari, sub sanctiunea respingerii acestora.

* * *
1. Hotararea AGA/decizia asociatului unic va cuprinde: antetul firmei, nr. si data, semnaturile persoanelor abilitate; de asemenea, in preambul se va preciza modul de convocare AGA, precum si indeplinirea conditiilor de validitate a hotararii, conform dispozitiilor legale sau statutare; in cazul in care actul modificator este un act aditional in forma autentica, nu se va mai depune si hotararea adunarii generale in baza careia acesta a fost incheiat.
2. Hotararea AGA/decizia asociatului unic va contine durata suspendarii/momentul reluarii activitatii, respectiv incepand de la data............ pana la data................../ reluata de la data de .................. .
3. Potrivit art. 237 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicata, durata inactivitatii nu poate depasi 3 ani.
4. Hotararea AGA poate contine darea de data certa a serviciului de asistenta din cadrul oficiului registrului comertului de pe langa tribunal, poate fi incheiata sub semnatura privata;
5. Taxele legale pot fi achitate in numerar sau cu card bancar la casieriile ORC, precum si cu mandat postal, ordin de plata etc.;
6. Daca s-a optat pentru transmiterea documentelor, care atesta inregistrarea in registrul comertului, prin posta, se percepe un tarif aprobat prin ordin al ministrului justitiei.

* Prezentul fluturas constituie un ghid general pentru informarea comerciantilor in legatura cu obligatiile ce le revin pentru indeplinirea formalitatilor legale, in vederea efectuarii inregistrarilor in registrul comertului si/sau autorizarea functionarii in baza declaratiilor tip pe propria raspundere.


 

  

Cuvinte cheie: Modele formulare | Formulare gratuite | Template formulare

 
 

 

  Ultimele discutii in forum 

RUSU IULIU DOREL
10 Nov - 17:27
Olimpia
4 Dec - 16:11
Claudia
13 Feb - 13:05
viorel55
26 Nov - 12:31

viorel55
19 Nov - 20:13

viorel55
21 Oct - 11:44
viorel55
13 Oct - 09:41
ungur diana
25 Oct - 15:22
 
 
 
 
 

        Top

 


Google analytics