FISA DE POST CONSILIER MONITORIZARE RELATII PUBLICE
1
1. Denumirea compartimentului:
2. Denumirea postului:
CONSILIER MONITORIZARE SERVICII PUBLICE
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
seful de serviciu si director
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
cu celelalte compartimente din institutie
9. Pregatirea si experienta:
Vechimea in specialitate necesara : 5 ani
Conditii specifice privind ocuparea postului:
Studii de specialitate: studii superioare de lunga durata, absolvite
cu diploma de licenta
Perfectionari (specializari) :
Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel):
operare Word, abilitati lucru INTERNET–nivel mediu
Limbi straine (necesitate si grad de cunoastere): cunostinte minime,
o limba straina de circulatie internationala.
10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul
11. Responsabilitati si sarcini:
- monitorizarea activitatii desfasurate de serviciile publice
deconcentrate si de celelalte autoritati ale administratiei centrale
organizate in judet, repartizate prin Nota de serviciu;
- urmarirea modului de conlucrare dintre autoritatile administratiei
locale si serviciile publice deconcentrate in solutionarea
problemelor autoritatilor locale; semnalarea divergentelor aparute intre acestea;
- pe baza Programului de guvernare participa la elaborarea
Programului anual de dezvoltare economico –sociala a judetului, in
urma consultarii serviciilor publice repartizate;
- realizeaza documentarea necesara si participa la elaborarea
Raportului anual privind starea generala economico – sociala a
judetului;
- realizeaza informari cu privire la activitatea serviciilor publice
deconcentrate, care sunt prezentate autoritatilor administratiei
publice judetene si ministerelor de resort;
- elaboreaza impreuna cu functionarii publici desemnati de sefii
serviciilor publice, cu specialistii Consiliului Judetean si pe baza
propunerilor primarilor din judet, proiectul Programului
principalelor lucrari si activitati al Comisiei Judetene
Consultative;
- asigura Secretariatul Comisiei Judetene Consultative, difuzeaza
masurile adoptate organelor si autoritatilor interesate si la aduce
la cunostinta publica;
- urmareste modul de aplicare a hotararilor adoptate;
- participa la elaborarea informarilor trimestriale privind indeplinirea Programului anual
de dezvoltare economico –sociala a judetului;
- analizeaza si verifica activitatea de management al resurselor
umane din cadrul serviciilor publice deconcentrate, repartizate si
propune prefectului masuri pentru imbunatatirea activitatii acestora;
- examineaza si prezinta prefectului proiectele bugetelor
serviciilor publice deconcentrate, repartizate, transmise de catre
acestea inainte de a fi propuse conducatorului institutiei ierarhic
superioare serviciului public deconcentrat;
- verifica documentatiile depuse de agentii economici, in vederea
eliberarii autorizatiei
de colectare a deseurilor industriale reciclabile de la persoanele
fizice;
- elaboreaza proiecte de ordin, cu consultarea serviciilor publice
de specialitate si
asigura contrasemnarea acestora;
- completeaza si actualizeaza dosarele serviciilor publice
repartizate;
- rezolva corespondenta repartizata de seful ierarhic;
- realizeaza arhivarea corespunzatoare a documentelor emise;
- asigura pastrarea secretului de stat si de serviciu;
- realizeaza si alte sarcini repartizate de sefii ierarhici si de
conducerea institutiei.
Limite de competenta: face propuneri pe linie ierarhica pentru
realizarea atributiilor.
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: