Descarcati:
Model
Borderoul documentelor achitate cu cecuri de decontare.pdf
Borderoul documentelor achitate cu cecuri de decontare
1. Serveste ca:
- document justificativ (impreuna cu documentele anexe) al sumelor achitate cu
cecuri de decontare;
- document de predare la compartimentul financiar-contabil a documentelor in
baza carora s-au emis cecuri.
2. Se intocmeste intr-un exemplar, zilnic sau la alte perioade stabilite de
conducatorul compartimentului financiar-contabil, de catre gestionarul
carnetului de cecuri, pe masura utilizarii filelor din carnet.
Borderoul se intocmeste separat pe feluri de cecuri.
In cazul in care pentru un cec se anexeaza mai multe documente, acestea se trec
pe randuri distincte, urmand ca in dreptul ultimului document sa se completeze
celelalte coloane ale formularului.
3. Circula:
- la compartimentul aprovizionare sau alt compartiment desemnat, pentru
confirmarea legalitatii, necesitatii, oportunitatii si operatiunii;
- la persoana autorizata sa exercite controlul financiar-preventiv, pentru
acordarea vizei respective;
- la compartimentul financiar-contabil, impreuna cu documentele anexate,
semnandu-se de verificare.
4. Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.
5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
- denumirea unitatii;
- denumirea si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
- numele si prenumele gestionarului carnetului de cecuri;
- numarul curent; felul, numarul si data documentului; documentul de receptie
(numarul si data); beneficiarul sumei; seria si numarul cecului; suma achitata;
- numarul actelor justificative anexate;
- semnaturi: viza compartimentului aprovizionare sau alt compartiment desemnat,
viza de control financiar preventiv, gestionar carnet cecuri.