FISA DE POST DEPANATOR
1
1. Denumirea compartimentului:
Service
2. Denumirea postului:
Depanator
3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT
4. Se subordoneaza:
sefului compartimentului Service
5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC
6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul
7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:
8. Relatii functionale:
cu sectiile si compartimentele Marketing, Aprovizionare si Vinzari
9. Pregatirea si experienta:
Studii: absolvent scoala profesionala, absolvent liceu, absolvent
scoala de maistri, absolvent invatamint tehnic mediu sau superior
Vechime: minim 3 ani
10. Autoritate si libertate organizatorica:
-informeaza seful direct cu privire la aspectele favorabile sau
neconforme pe care le intilneste in activitatea specifica
-propune masuri pentru imbunatatirea activitatii la reprezentanta
-poate primi competente sporite in urma delegarii de catre seful de
sectie
11. Responsabilitati si sarcini:
Responsabilitati:
-raspunde de calitatea si eficienta lucrarilor efectuate
-raspunde de respectarea termenelor pentru sarcinile stabilite
-raspunde de respectarea prevederilor ROI, CCM, normelor de
protectie a muncii si de prevenire si stingere a incendiilor
Sarcini
-sa asigure reparatiile in termen de garantie a produselor in
teritoriu conform termenelor de garantie acordate de societate.
Decontarea pieselor de schimb folosite la reparatiile in termen de
garantie va respecta procedurile folosite si pina acum sa efectueze
reparatii in post garantie conform procedurilor folosite
-sa verifice – la primirea bunurilor – daca acestea corespund
datelor inscrise in actele insotitoare, identifica viciile aparente
si semneaza de primirea bunurilor
sa elibereze bunuri in cantitatea, calitatea si sortimentele
specificate in actele de eliberare; nu se pot face eliberari de
bunuri pe baza de dispozitie verbala sau provizorie
sa completeze actele cu privire la operatiile din gestiune si sa
inregistreze in evidenta tehnico-operativa a locului de depozitare,
operatiile de primire si cele de eliberare a bunurilor
-sa predea la compartimentul de resort la termenele si in conditiile
stabilite de prevederile legale actele de primire sau de eliberare a
bunurilor
-sa inregistreze zilnic, in fisa de magazie, toate operatiunile de
intrare sau de iesire
-sa predea zilnic documentele referitoare la valorile materiale
intrate in gestiunea sa ( avize de expeditie, facturi, documente de
transport etc. ) dupa inregistrarea lor in fisele de magazie,
compartimentului de aprovizionare sau desfacere, pentru verificare
si viza, care le inainteaza compartimentului financiar – contabil
-depune toate diligentele pentru luarea masurilor privind prevenirea
sustragerilor de bunuri si risipei de materiale, apararii acestora
de degradare si pastrarii acestora potrivit prescriptiilor tehnice
si igienico-sanitare
-la luarea in primire, precum si in timpul gestionarii bunurilor,
este obligat sa ceara in scris conducatorului societatii sa ia
masuri de dotare, paza si orice alte masuri necesare pentru
pastrarea corespunzatoare si pentru efectuarea in bune conditii a
operatiunilor de primire si eliberare a bunurilor
-comunica in scris, conducatorului societatii:
a)plusurile si minusurile din gestiune de care are cunostinta, in
termen de 24 de ore de cind are cunostinta de acestea
b)cazurile in care constata ca bunurile din gestiune sunt
depreciate, degradate, distruse sau sustrase, ori exista pericol de
a ajunge in asemenea situatii ( in termen de 24 ore de cind are )
c)cazurile in care stocurile de bunuri aflate in gestiunea sa au
atins limitele cantitative maxime sau minime ( in termen de 2 zile )
d)stocurile de bunuri fara miscare, cu miscare lenta sau greu
vandabile in termen de - lunar
e)interzice accesul persoanelor straine in locurile de depozitare
f)pastreaza cheia de a magazie; in cazuri extreme ( boala, CO ) isi
poate delega, in scris cu aprobarea prealabila a conducatorului
societatii, o persoana caruia sa-i incredinteze pe durata absentei
sale cheile. Daca nu este desemnat un delegat sau conducerea
societatii nu este de acord cu persoana in cauza se constituie o
comisie, la operatiuni putind participa si delegatul gestionarului
-sa respecte prevederile din caietele
de reparatii in ceea ce priveste verificarea produselor inainte si
dupa reparatii si tehnoligia de reparare
-sa asigure functionarea reprezentantei prin incheierea si
prelungirea contractelor de inchiriere si utilitati, sa efectueze
platile la timp cu bani din incasari reparatii contracost. Toate
contractele se vor incheia in numele S.C.--------- S.A. si vor fi
semnate de conducerea societatii
-organizeaza o activitate fluenta in reprezentanta, in conformitate
cu regulamentele de service si cu legislatia in vigoare
-ia toate masurile necesare pentru asigurarea gestiunii impotriva
sustragerilor, a deteriorarilor de orice fel si a intregii
reprezentante pentru prevenirea si stingerea incendiilor si
protectia muncii
-raspunde de integritatea bunurilor materiale incredintate
-inregistreaza cronologic si sistematic in fisele de magazie toate
documentele care atesta intrarea sau iesirea bunurilor materiale si
banesti in si din gestiune, si anume: bonuri de predare, bonuri de
restituire, bonuri de transfer, avize de expeditie, NIR-uri,
centralizatoare
-preda cu operativitate comp.Contabilitate si Service toate
documentele privind miscarea bunurilor, dupa ce au fost operate in
fisele de magazie
-primeste si receptioneaza bunurile ce intra in magazie conform
documentelor de intrare
-elibereaza bunurile din gestiune conform documenteor de iesire
intocmite si semnate de catre sefu de compartiment sau persoana
imputernicita de acesta
-obtine autorizatiile de functionare de la Primarie, Agentia de
protectia mediului, Inspectoratul de politie sanitara si medicina
preventiva, Grupul de pompieri, Inspectoratul de stat teritorial
pentru protectia muncii, prelungeste valabilitatea acestora la
termen
-efectueaza si urmareste efectuarea de reparatii de cea mai buna
calitate
-isi desfasoara activitatea in conformitate cu politica in domeniul
calitatii, exprimata prin angajamentul directorului general. Isi
insuseste procedurile de sistem si de lucru specific. Isi insuseste
punctul de vedere potrivit caruia intreaga sa activitate ca
reprezentant al societatii in judetul sau zona respectiva are ca
principal obiectiv contributia la efortul societatii de a satisface
cerintele si asteptarile clientilor
-utilizeaza numai aparatura de masura si control aflata in termen de
valabilitate
-ia masuri pentru cresterea nivelului incasarilor din contra cost.
In acest scop contacteaza posibilii beneficiari, efectueaza
reparatii de calitate, solicita de la societate piesele de schimb
necesare
-analizeaza si informeaza cu privire la cauzele care produc defecte
cu pondere mare. -transmite informatii privind comportarea
produselor prin rapoarte lunare de activitate
-urmareste termenul de expirare a valabilitatii aparaturii de masura
si control din dotarea reprezentantei. Aduce aparatura de masura si
control la fabrica ( sau solicita aceasta delegatiilor
compartimentului Service ) pentru etalonare si prelungirea
termenului de valabilitate
-respecta prevederile regulamentelor de reparatii la TG si PG
-isi imbunatateste continuu nivelul pregatirii profesionale
12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul
13. Semnaturi:
14. Data semnarii: