.

 

22 Februarie 2009

contabilitateafirmei.ro

Drepturile de informare a utilizatorilor de servicii de telefonie

(Decizie 77 din 05/02/2009 - Autoritatea Nationala pentru Comunicatii)

Manual politici și proceduri contabile - personalizat, editabil

Versiune nouă - actualizat Ianuarie 2019

7 domenii de activitate + versiune simplificată

Plasează o comandă ...

Decizie nr. 77 din 05/02/2009 privind obligatiile de informare a utilizatorilor finali de catre furnizorii de servicii de comunicatii electronice destinate publicului - Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 88 din 13/02/2009

 

Drepturile de informare a utilizatorilor de servicii de telefonie

Aveti anumite drepturi de informare garantate prin lege in relatia cu [denumirea furnizorului].
Aveti dreptul sa cereti si sa obtineti gratuit inainte de semnarea contractului o copie a contractului-cadru si a Conditiilor generale de furnizare a serviciului. La fel si inainte de cumpararea cartelei preplatite, cand puteti sa cereti si sa primiti gratuit Conditiile generale de furnizare a serviciului.

Trebuie sa vi se spuna si sa vi se dea in scris inainte de semnarea contractului 3 informatii importante:
▪ planul tarifar ales, inclusiv valoarea lui pentru toata durata contractului, cu serviciile incluse - abonament lunar (cu minute/credit incluse/inclus), extraoptiuni, conectare/instalare etc., plus telefon (daca e cazul), cu toate taxele incluse;
▪ ce tarife se aplica si in ce conditii se folosesc minutele incluse sau creditul inclus;
▪ durata minima a contractului si taxele pe care trebuie sa le platiti daca renuntati la contract inainte de termen.

Fiti atenti atunci cand semnati contractul! Verificati mai ales urmatoarele:
1. ce tarife se aplica si in ce conditii;
2. in cat timp veti fi conectat;
3. cum puteti anunta o defectiune si in ce termen se remediaza;
4. taxele pe care trebuie sa le platiti daca renuntati la contract inainte de termen;
5. in ce conditii vi se poate suspenda serviciul;
6. la ce despagubiri aveti dreptul daca [denumirea furnizorului] nu respecta contractul;
7. penalitatile pe care trebuie sa le platiti daca nu respectati contractul (de exemplu, daca nu platiti factura la termen).
[denumirea furnizorului] trebuie sa va ofere, la semnarea contractului, un exemplar tiparit al Procedurii de solutionare a reclamatiilor.
Daca oricare dintre aceste drepturi la informare va este incalcat, va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Comunicatii (ANC).

Autoritatea Nationala pentru Comunicatii
Str. Delea Noua nr. 2, sectorul 3, 030925 Bucuresti, Romania
Numar gratuit: 0800 855 855
Telefon: 0372 845 845. Fax: 0372 845 402
E-mail: anrcti@anrcti.ro Website: www.anrcti.ro

Categorii: asociatii si fundatii | control | contracte
Cuvinte cheie: contracte utilitati | drepturi contracte comerciale | comunicatii electronice

 

 
 
.

  Ultimele discutii in forum 

RUSU IULIU DOREL
10 Nov - 17:27
Olimpia
4 Dec - 16:11
Claudia
13 Feb - 13:05
viorel55
26 Nov - 12:31

viorel55
19 Nov - 20:13

viorel55
21 Oct - 11:44
viorel55
13 Oct - 09:41
ungur diana
25 Oct - 15:22

..


        Top

 


Google analytics