.

FISA DE POST

REFERENT MARKETING BANCA

Modele fise de post

 

Vreau sa primesc ultimele noutati prin e-mail

 

Toata lista fise de post

 

<< Fisa de post anterioara   /   Fisa de post urmatoare >>

Manual politici și proceduri contabile - personalizat, editabil

Versiune noua - actualizat Ianuarie 2019

7 domenii de activitate + versiune simplificata

Plaseaza o comanda ...


FISA DE POST REFERENT MARKETING BANCA


1

1. Denumirea compartimentului:


2. Denumirea postului:
Referent Marketing

3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT

4. Se subordoneaza:
Director sucursala si Director de marketing din centrala

5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC

6. Subordoneaza:
Operatorii de teren (angajati sau cooptati)

7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:

8. Relatii functionale:
Referenti marketing din sucursala si Centrala, firme de publicitate


9. Pregatirea si experienta:

Pregatirea necesara postului de munca
- De baza: studii superioare in orice domeniu de activitate
- De specialitate: marketing
- Cursuri speciale: marketing bancar, psihologia muncii si organizationala, financiar-bancar, legislatie bancara, psihologia reclamei, operarea pe calculator (editoare de text, baze de date, limbi straine.

Cunostinte in legatura cu domeniul muncii:
- Cunoasterea pietei de produse si servicii bancare
- Cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului
- Cunoasterea mediului economic si bancar
- Cunostinte de management si marketing bancar
- Cunoasterea unei limbi straine de circulatie
Cunostinte privind modul de executie al sarcinilor:
- Operarea cu baze de date (Excel, FOX, ACCESS)
- Cunoasterea unui editor de text pe calculator
Experienta:
-Postul de referent marketing poate fi ocupat de orice persoana care manifesta interes si are aptitudini pentru aceasta profesie.
- Dupa 1-2 ani de experienta in domeniul bancar si al marketingului, se pot obtine performante superioare
Cunostinte legate de folosirea accesoriilor muncii (aparate, utilaje etc.):
- Cunostinte de utilizare a calculatorului personal, a aparatelor de telefon, fax si a copiatorului.
- Utilizarea programelor Power Point, a pachetelor de programme statistice (SPSS, STATISTICA, STATVIEW)

10. Autoritate si libertate organizatorica:
- de supervizare: directionarea si coordonarea activitatii operatorilor de teren, a personalului bancar implicat in strategia de marketing, coordonarea demersurilor de cercetare de piata, coordonarea proceselor de implementare de proceduri, programe sau politici de marketing;
- de prestari servicii: asistarea companiei si a celorlalte departamente in indeplinirea obiectivelor bancii prin implementarea permanenta a strategiilor de marketing adecvate, oferirea de consultanta managerilor si altor categorii de angajati cu privire la procesele de marketing;
- de participant in echipa: isi aduce contributia la indeplinirea obiectivelor bancii, a obiectivelor de marketing prin sustinerea, cooperarea, rezolvarea plangerilor venite din partea clientilor prin implementarea unor strategii de marketing adaptate la clienti).

11. Responsabilitati si sarcini:
Responsabilitati
1. In raport cu alte persoane:
- Rezolvarea prompta a plangerilor venite din partea clientilor;
- Cooperarea cu ceilalti angajati ai sucursalei si colegii din Centrala;
- Onestitate si confidenta vizavi de persoanele din interior si exterior cu care este in contact.
2. In raport cu aparatura pe care o utilizeaza:
- Mentinerea la standardele unei bune functionari a aparaturii din dotare;
- Utilizarea cu responsabilitate a aparaturii din dotare, fara abuzuri;
- Anuntarea oricarei defectiuni serviciului administrativ;
- Utilizarea cu aprobare a serviciului telefonic international.
3. In raport cu produsele muncii:
- Constiinciozitate vizavi de sarcinile pe care le are de indeplinit;
- Pastrarea spiritului stiintific in executarea sarcinilor de serviciu;
- Pastrarea confidentialitatii rezultatelor obtinute si a informatiilor pe care le detine privitor la problematica bancii.
4. In raport cu securitatea muncii
- Vegheaza la respectarea normelor de tehnica securitatii muncii;
- Respecta normele de securitate impuse de banca;
- Respecta secretul bancar;
- Respecta procedurile financiar-contabile.
5. Privind precizia si punctualitatea
- Va respecta programul de lucru conform normelor interne ale bancii;
- Transmite la timp rapoartele si informarile solicitate de Departamentul de marketing din Centrala.
6. In raport cu metode/programe
- Activitatile de marketing presupun respectarea unor metodologii care trebuie respectate intocmai;
- Orice nepotrivire metodologica va fi discutata cu Centrala;
- Preocupare continua de autoperfectionare prin studiu individual si participare la cursuri.
7. Privind relatiile cu altii/comunicarea
- Este prompt in raspunsurile pe care trebuie sa le dea clientilor, in scris sau oral;
- Mentine relatii colegiale si coopereaza cu colegii;
- Este politicos in relatiile cu clientii, dand dovada de maniere si o amabilitate echilibrata;
- Mentine relatii corecte cu firmele/companiile cu care lucreaza;
- Se va specializa continuu in tehnici de abordare a clientilor si negocieri.
 

Sarcini si activitati specifice postului de munca:
1. Informeaza clientii privitor la activitatea bancii prin intermediul mass-media (stiri, comunicate, interviuri)
2. Se implica in analiza concurentei
- Efectueaza studii de piata in vederea identificarii de clienti potentiali
- Analizeaza comisioanele de piata bancara si face propuneri de modificare a acestora ori de cate ori este nevoie
3. Intocmeste, impreuna cu Centrala, planul de publicitate al Sucursalei (medii de difuzare, temporizare, obiective).
4. Analizeaza ofertele publicitare
5. In colaborare cu Centrala (pentru a exista o unitate in promovarea imaginii bancii), proiecteaza materiale publicitare
6. Este in colaborare nemijlocita cu firmele de publicitate
7. Propune, creeaza si implementeaza, sub controlul nemijlocit al Centralei, produse noi:
- Analizeaza serviciile si produsele existente, facand propuneri constructive pentru ridicarea calitatii acestora si diversificarea lor. Lunar, sunt efectuate rapoarte care se transmit Centralei.
- Efectueaza continuu documentari prin vizite la bancile concurente.
- Este in corespondenta cu cei care au implementat produse similare cu cele ale bancii in care este angajat cu scopul largirii cunostintelor in domeniu.
- Lanseaza cererile de oferta pentru un nou produs scos pe piata.
- Proiecteaza strategii de atragere a unor noi clienti/persoane fizice si juridice.
- Negociaza contractele de lansare a noilor produse.
- Implementeaza noile produse la nivel de sucursala.
8. Efectueaza studii de piata (locala) singur sau in colaborare cu Centrala (ca participant la studii de piata de interes major):
- Proiecteaza chestionare pentru studiul pietei.
- Efectueaza culegerea de date si prelucrarile statistice aferente.
- Redacteaza raportul de studiu al pietei.


Gestioneaza o serie de date statistice: numar de clienti, numar de operatiuni, evaluarea produselor. Efectueaza rapoarte lunare pe aceste zone de interes.

12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:

Daca este cazul

13. Semnaturi:

14. Data semnarii:

  

Cuvinte cheie: Modele fise de post | Fise de post gratuite

 
 

 

  Ultimele discutii in forum 

MARILENA
18 May - 09:26
Olimpia
4 Dec - 16:11
Belei Mihaela
21 Nov - 10:45
viorel55
26 Nov - 12:31

viorel55
19 Nov - 20:13

viorel55
21 Oct - 11:44
viorel55
13 Oct - 09:41
ungur diana
25 Oct - 15:22
 
 
 
 
 

        Top

 


Google analytics