.

FISA DE POST

MANAGER PUBLIC

Modele fise de post

 

Vreau sa primesc ultimele noutati prin e-mail

 

Toata lista fise de post

 

<< Fisa de post anterioara   /   Fisa de post urmatoare >>

Manual politici și proceduri contabile - personalizat, editabil

Versiune noua - actualizat Ianuarie 2019

7 domenii de activitate + versiune simplificata

Plaseaza o comanda ...


FISA DE POST MANAGER PUBLIC


1

1. Denumirea compartimentului:

Conducere

2. Denumirea postului:
Manager Public

3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT

4. Se subordoneaza:
Inaltul functionar public sau, dupa caz, functionarul public de conducere situat pe cel mai inalt nivel din cadrul autoritatii sau institutiei publice in care isi desfasoara activitatea

5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC

6. Subordoneaza:
Colectivul pe care il coordoneaza ca urmare a unui act administrativ de constituire al acestuia pe perioada derularii unui proiect sau program


7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:

8. Relatii functionale:
- colaboreaza cu toate structurile din cadrul institutie in limita atributiilor.

9. Pregatirea si experienta:
Conditii specifice privind ocuparea postului:
a) Studii de specialitate:
- studii superioare,
- absolventi ai unuia dintre urmatoarele programe:
- programului de formare specializata cu durata de 2 ani, organizat de Institutul National de Administratie (INA);
- programului de formare specific pentru tineri functionari publici, cu durata de 1 an, organizat de I.N.A.,
- programului de Burse Speciale “Guvernul Romaniei” cu conditia sa urmeze un program intensiv de formare specializata in administratia publica, in Romania, organizat de I.N.A. sau de alte institutii de formare continua.
b) Perfectionari (specializari):
Management Resurse Umane, Management Strategic, Afaceri Europene, Stat de Drept si Buna Guvernare, Management Financiar, Politici Publice, Drept International, Relatii Internationale.
c) Cunostinte de operare/programe pe calculator: ECDL
d) Limbi straine: foarte bine (scris, vorbit, citit) cel putin intr-o limba de circulatie internationala;

10. Autoritate si libertate organizatorica:
- Conducerea de activitati, proiecte, programe, departamente sau institutii publice;
- Intarirea capacitatii institutionale, prin imbunatatirea sectorului de resurse umane, precum si a metodelor si existente;
- Evaluarea, revizuirea si propunerea de recomandari pentru imbunatatirea practicilor curente;
- Identificarea de lacune, suprapuneri sau duplicari in relatiile organizationale existente;
- Formulari de politici, strategii si proceduri noi, actualizate sau imbunatatite;
- Elaborarea de planuri de actiune pentru implementarea politicilor si strategiilor;
- Estimarea, asigurarea si gestiunea resurselor umane, financiare, tehnice, materiale;
- Managementul sistematic al informatiei;
- Monitorizarea si evaluarea implementarii, dupa caz, de politici, strategii, programe;
- Implementarea de planuri si strategii de comunicare interna si externa
.

Limite de competenta:

a) Desfasurarea de activitati specifice programelor si proiectelor legate de reforma administratiei publice si integrarea in Uniunea Europeana.
b) Activitatea nu se limiteaza la traduceri, interpretari sau secretariat.


11. Responsabilitati si sarcini:
- Revizuirea procedurilor si regulamentelor curente in conformitate cu standardele de calitate si eficienta ale Uniunii Europene;
- Aplicarea de principii si tehnici moderne privind:
- bugetarea si managementul financiar din sectorul public;
- managementul operational, supervizarea si controlul calitatii;
- managementul resurselor umane;
- managementul proiectelor,
- comunicarea si transferul de cunostinte.
 

 Atributii
1. Revizuirea, evaluarea si propunerea de recomandari pentru simplificarea, modernizarea si imbunatatirea interfetei serviciilor publice la nivelul furnizarii;
2. Propunerea si implementarea de strategii de comunicare si management la nivel intra si interinstitutional;
3. Coordonarea de activitati de insusire a bunelor practici si transfer de cunostinte la nivelul institutiilor romane si structurilor Uniunii Europene;
4. Identificarea ariilor care ar putea beneficia de asistenta externa privind reforma administratiei publice, precum si a proiectelor corespunzatoare;
5. Proiectarea de cadre de monitorizare continua si control al calitatii activitatilor privind reforma administratiei publice si integrarea europeana;
6. Sustinerea de prezentari publice si asumarea rolului de purtator de cuvant;
7. Elaborarea de rapoarte privind activitatile cheie ale reformei administratiei publice si integrarea europeana;
8. Analizarea si elaborarea de documente legate de afacerile europene;
9. Indeplinirea oricaror atributii in limita competentelor dispuse de seful ierarhic;
10. Evaluarea personalului coordonat pe perioada derularii proiectului sau programului.

12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:

Daca este cazul

13. Semnaturi:

14. Data semnarii:

  

Cuvinte cheie: Modele fise de post | Fise de post gratuite

 
 

 

  Ultimele discutii in forum 

MARILENA
18 May - 09:26
Olimpia
4 Dec - 16:11
Belei Mihaela
21 Nov - 10:45
viorel55
26 Nov - 12:31

viorel55
19 Nov - 20:13

viorel55
21 Oct - 11:44
viorel55
13 Oct - 09:41
ungur diana
25 Oct - 15:22
 
 
 
 
 

        Top

 


Google analytics