|
Lansarea brandului de lux Wyndham pe piata
romaneasca, care include marci precum Ramada sau Howard Johnson, a fost amanata
de catre grupul hotelier american Wyndham cu cel putin doi ani, dupa ce la
inceputul anului anuntase ca o astfel de proprietate va fi dezvoltata, in
Bucuresti, in 2010. "Nu am gasit nicio proprietate care sa corespunda
cerintelor. In plus, riscul este mare pentru o astfel de investitie si mai
intervine costul de oportunitate, cu un impact economic foarte mare, care
influenteaza decizia de investitie. Astfel, investitorii se gandesc de doua ori
in ce sa investeasca: un hotel, profitabil pe termen mediu sau lung, sau niste
active pentru un chilipir, o speculatie. Nu cred ca se va mai intampla ceva in
urmatorii doi ani, in afara de proiectele anuntate deja de companie", a afirmat
Tinu Sebesanu, directorul executiv al Trend Hospitality, compania fiind
partenerul strategic in Romania al grupului Wyndham, unul dintre cei mai mari
francizori din domeniul turismului. (V.S)
Mai multe detalii pe
www.capitalul.ro