Declaratia 150 -
Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMEF 847/2009)
Fisier atasat:
Declaratia 150
Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (emis de o alta
autoritate decat MFP) se completeaza, se transmite electronic si se listeaza
prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii
on-line".
Exemplarul listat, semnat si stampilat de catre contribuabil, conform legii,
se depune de catre persoana imputernicita pentru semnarea declaratiilor fiscale,
la directia generala a finantelor publice judeteana sau, dupa caz, la Directia
Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti, in a carei raza
teritoriala contribuabilul isi are domiciliul fiscal.
Cererea in format hartie va fi insotita de urmatoarele documente: documentul
de identitate a solicitantului, in original si in copie; documentul eliberat de
contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a semna declaratiile
fiscale pentru contribuabil.
Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu
pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in
instructiunile aferente depunerii on-line.
Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune in
format electronic, semnat digital de catre solicitant si confirmat prin
semnatura electronica a autoritatii de certificare.Document
de confirmare.
Fisier atasat:
Declaratia 150